RIMSKY-KORSAKOV:PRINCIPLES OF ORCHESTRATION

Proizvajalec: UČBENIKI
Koda: 30000962
Zaloga: Na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj, Vošnjakova 16
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG
Podrobnosti:

RIMSKY-KORSAKOV:PRINCIPLES OF ORCHESTRATION iz kategorije učbeniki sodi med odlične Notna literatura.DOV212661 Orkestrirati pomeni ustvarjati in tega se ne da naučiti, je zapisal ...
Preberi več

34,70 €
RIMSKY-KORSAKOV:PRINCIPLES OF ORCHESTRATION iz kategorije učbeniki sodi med odlične Notna literatura.

DOV212661

Orkestrirati pomeni ustvarjati in tega se ne da naučiti, je zapisal Nikolaj Rimski-Korsakov, veliki ruski skladatelj, čigar genij za briljantno, visoko obarvano orkestracijo je neprekosljiv. Toda izum je v vsej umetnosti tesno povezan s tehniko in tehniko je mogoče naučiti. Ta knjiga, ki se od večine drugih besedil na to temo razlikuje zaradi izjemnega bogastva glasbenih primerov in sistematične razporeditve gradiva glede na vsako sestavo orkestra, bo nedvomno dragocena za vsakega študenta glasbe. Je glasbena klasika, morda edina knjiga o klasični orkestraciji, ki jo je napisal velik skladatelj.
V njem želi skladatelj bralcu posredovati temeljna načela sodobne orkestracije s stališča briljantnosti in domišljije, precej prostora pa namenja študiju tonske resonance in orkestralne kombinacije. V svojem tečaju dokazuje stvari, kot je, kako ustvariti dobro zveneči akord določene tonske kakovosti, enakomerno razporejen; kako ločiti melodijo od njene harmonične nastavitve; pravilno napredovanje delov; in druge podobne težave.
Prvo poglavje je splošen pregled orkestrskih skupin z razčlenitvijo inštrumenta po inštrumentu in gradivom o tehničnih vprašanjih, kot so prstanje, razpon, oddajanje zvoka itd. Sledita dve poglavji o melodiji in harmoniji pri godal, pihalih, trobilih , in kombinirane skupine. Poglavje IV, Sestava orkestra, zajema različne načine orkestriranja iste glasbe; učinki, ki jih je mogoče doseči s polnim tuttijem; tutti v vetrovih, tutti pizzicato, soli v strunah itd.; akordi; napredovanja; in tako naprej. Zadnji dve poglavji se ukvarjata z opero in vključujeta obravnavo solistične in zborovske spremljave, inštrumentov na odru ali v krilih, tehničnih izrazov, solistov (razpon, register, vokalizacija, samoglasniki itd.), glasov v kombinaciji in zborovskega petja.
Takoj za tem besedilom je kakšnih 330 strani glasbenih zgledov iz Šeherezade, Antarske simfonije, Capriccio Espagnol, Sadka, Ivana Groznega, Le Coq d'Or, Mlade, Carjeve neveste in drugih del Rimskega-Korsakova. Vsi ti odlomki so navedeni v samem besedilu, kjer veliko bolje kot besede ponazarjajo posamezne točke teorije in dejanske glasbene prakse. V veliki meri so zaslužni za to, da je ta knjiga postala zelo posebna (in zelo uporabna) publikacija, kot je.
Ta izdaja v enem zvezku vključuje tudi kratek predgovor urednika in odlomke iz osnutka Rimskega-Korsakova iz leta 1891 in končne različice njegovega lastnega predgovora ter priloženo shemo posameznih akordov tutti v skladateljevih delih.
RIMSKY-KORSAKOV:PRINCIPLES OF ORCHESTRATION iz kategorije učbeniki sodi med odlične Notna literatura.

DOV212661

Orkestrirati pomeni ustvarjati in tega se ne da naučiti, je zapisal Nikolaj Rimski-Korsakov, veliki ruski skladatelj, čigar genij za briljantno, visoko obarvano orkestracijo je neprekosljiv. Toda izum je v vsej umetnosti tesno povezan s tehniko in tehniko je mogoče naučiti. Ta knjiga, ki se od večine drugih besedil na to temo razlikuje zaradi izjemnega bogastva glasbenih primerov in sistematične razporeditve gradiva glede na vsako sestavo orkestra, bo nedvomno dragocena za vsakega študenta glasbe. Je glasbena klasika, morda edina knjiga o klasični orkestraciji, ki jo je napisal velik skladatelj.
V njem želi skladatelj bralcu posredovati temeljna načela sodobne orkestracije s stališča briljantnosti in domišljije, precej prostora pa namenja študiju tonske resonance in orkestralne kombinacije. V svojem tečaju dokazuje stvari, kot je, kako ustvariti dobro zveneči akord določene tonske kakovosti, enakomerno razporejen; kako ločiti melodijo od njene harmonične nastavitve; pravilno napredovanje delov; in druge podobne težave.
Prvo poglavje je splošen pregled orkestrskih skupin z razčlenitvijo inštrumenta po inštrumentu in gradivom o tehničnih vprašanjih, kot so prstanje, razpon, oddajanje zvoka itd. Sledita dve poglavji o melodiji in harmoniji pri godal, pihalih, trobilih , in kombinirane skupine. Poglavje IV, Sestava orkestra, zajema različne načine orkestriranja iste glasbe; učinki, ki jih je mogoče doseči s polnim tuttijem; tutti v vetrovih, tutti pizzicato, soli v strunah itd.; akordi; napredovanja; in tako naprej. Zadnji dve poglavji se ukvarjata z opero in vključujeta obravnavo solistične in zborovske spremljave, inštrumentov na odru ali v krilih, tehničnih izrazov, solistov (razpon, register, vokalizacija, samoglasniki itd.), glasov v kombinaciji in zborovskega petja.
Takoj za tem besedilom je kakšnih 330 strani glasbenih zgledov iz Šeherezade, Antarske simfonije, Capriccio Espagnol, Sadka, Ivana Groznega, Le Coq d'Or, Mlade, Carjeve neveste in drugih del Rimskega-Korsakova. Vsi ti odlomki so navedeni v samem besedilu, kjer veliko bolje kot besede ponazarjajo posamezne točke teorije in dejanske glasbene prakse. V veliki meri so zaslužni za to, da je ta knjiga postala zelo posebna (in zelo uporabna) publikacija, kot je.
Ta izdaja v enem zvezku vključuje tudi kratek predgovor urednika in odlomke iz osnutka Rimskega-Korsakova iz leta 1891 in končne različice njegovega lastnega predgovora ter priloženo shemo posameznih akordov tutti v skladateljevih delih.
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less